Deel deze vacature

Servicedeskmedewerker Inhuurdesk

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Etten-Leur
Uren
4 uur
Startdatum
01 oktober 2025
Reageren t/m
14 september 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Ben jij klantgericht, administratief sterk en houd je van schakelen in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als servicedeskmedewerker ben je de stabiele achtervang die kan invallen wanneer de inhuurdesk niet beschikbaar is en meedraait tijdens piekmomenten. Je werkt vanuit het Mobiliteitscentrum West-Brabant voor meer dan 30 aangesloten organisaties bij Flex West-Brabant.

Jouw taken bestaan uit:

  • Telefonisch bemannen van de inhuurdesk tijdens jouw inzet;
  • Eerste aanspreekpunt zijn via het ticketsysteem voor aangesloten organisaties en leveranciers van flexibele inhuur;
  • Zorgen voor de voortgang van aanvragen voor tijdelijke inhuur, waaronder controle en uitzetten van aanvragen, checken van opdrachten, wijzigen van tarieven vanwege CAO-wijzigingen en beoordelen van mutaties;
  • Ondersteunen van inhurende organisaties bij het uitzetten van aanvragen voor tijdelijke inhuur van personeel;
  • Op sommige momenten als enige aanspreekpunt beschikbaar zijn en op andere momenten meedraaien met het team.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van branche specifieke applicaties zoals Nétive is een must;
  • Kennis van Topdesk en Teams telefonie is een pre;
  • Stressbestendig en effectief kunnen presteren onder tijdsdruk;
  • Ervaring met het uitvoeren van administratieve handelingen in applicaties;
  • Vaardigheid in het analyseren van gegevens en interpreteren van digitale processen;
  • Goede mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Hands-on mentaliteit.

Werkomstandigheden

De inzet kan per week wisselen en ook de werkdagen kunnen verschillen. Er wordt gezocht naar iemand die op alle kantoordagen beschikbaar is, eventueel door inzet van meerdere medewerkers die elkaar afwisselen. Na een inwerkperiode is er de mogelijkheid om hybride te werken.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan
  • Kandidaat beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau.. Gewijzigd
  • Kandidaat beschikt over kennis van Nètive,

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Marc Mosheuvel

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-09-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Marc via marc@samenvijf.nl of +31626708599.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-09-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Marc via marc@samenvijf.nl of +31626708599.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Medewerker Frontoffice

Mierlo
36 uur
MBO
01 oktober 2025
Nog 3 dagen om te reageren!

Medewerker Klantcontactcentrum

Rijen
16 uur
HBO
06 oktober 2025