Deel deze vacature

Medewerker P&O

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Rhenen
Uren
16 uur
Startdatum
24 september 2025
Reageren t/m
02 september 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medewerker P&O. 

Als medewerker P&O ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en ondersteunende taken binnen het team Personeel en Organisatie. Je beheert de vacaturesadministratie door vacatures te plaatsen op onze eigen website, gemeentebanensite en andere externe kanalen. Daarnaast zet je aanvragen uit in Flextender en plan je sollicitatiegesprekken, waarbij je de communicatie richting kandidaten en collega’s verzorgt.

Je zet interne aanvragen uit voor nieuwe medewerkers, zoals ICT-middelen en toegang, en bent mede verantwoordelijk voor het beheer van de P&O mailbox en de mailbox werken. Je ondersteunt bij de implementatie van AFAS door het regelen en plannen in samenwerking met de projectleider. Ook voer je inhuur in het personeelssysteem in en werk je samen met de kerntaken van werving selectie.

Verder fungeer je als achtervang voor de personeelsadministratie en ben je de lead bij de medewerker personeelsadministratie. Tot slot voer je archiefwerkzaamheden uit voor de personeels- en salarisadministratie.

Werkomgeving

Je wordt tijdelijk onderdeel van het team Personeel en Organisatie, bestaande uit personeelsadviseurs, een salarisadministrateur, een organisatieadviseur, een adviseur inwonerparticipatie en een corporate recruiter W&S en adviseur externe inhuur. Werken bij onze gemeente betekent werken in een ambitieuze organisatie waar werkplezier, eigen inbreng, verantwoordelijkheid, flexibel werken en groei centraal staan.

Wij werken waarderend en vanuit de bedoeling, met veel ruimte voor talentontwikkeling, samenwerking en resultaatgerichtheid. Je werkt in een open en dynamische organisatie, met betrokken collega’s en in verbinding met de inwoners van Rhenen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in P&O of vergelijkbaar
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in P&O-administratie
  • Aantoonbare werkervaring met HR-systemen (Motion of vergelijkbaar)
  • Beschikbaar voor 16 uur per week

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 03-09-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 03-09-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

HR Business Partner

Alphen aan den Rijn
36 uur
HBO/WO
15 september 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Medior HR Adviseur

Amsterdam
32 - 36 uur
HBO
01 oktober 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Teamlead HR

Zoetermeer
32 uur
HBO
15 september 2025
Nog 2 dagen om te reageren!