Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Administratief medewerker/uitvoering controles

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Apeldoorn
Uren
24 uur
Startdatum
08 september 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker/uitvoering controles. 

Jouw rol: Als parttime administratief medewerker/uitvoering controles ben je een belangrijke schakel in het uniformer maken van administratieve taken rondom het inboeken van facturen en banken. Je werkt nauw samen met het managementteam, vooral met de concerncontroller, en levert dagelijks overzichten en beantwoorde vragen aan. Je draagt bij aan het jaarlijkse controleplan door het uitvoeren en vastleggen van controles, het controleren van verbeteracties en het ondersteunen van proceseigenaren. Daarnaast voer je controles uit voor de jaarrekening in opdracht van de accountant en lever je informatie aan voor interne controles.

De controles kunnen betrekking hebben op diverse onderwerpen zoals AVG, verwerkingsovereenkomsten, informatieveiligheid en archivering. Ook voer je incidenteel administratieve taken uit die van belang zijn voor het managementteam.

Specifieke werkzaamheden

Beheer administratie:

  • Inboeken en betalen van facturen.
  • Beheren en toetsen van de financiële administratie op kwaliteit.
  • Ondersteunen bij het opmaken van financiële overzichten voor jaarstukken en bij interimcontroles.
  • Beantwoorden van vragen van de accountant voor de jaarrekening.
  • Doen van voorstellen ter verbetering van de financiële administratie.

Uitvoeren risicomanagement:

  • Uitvoeren van (verbijzonderde) interne controles volgens het intern-controleplan.
  • Coördineren van controles en meedenken met proceseigenaren.
  • Rappelleren over tijdigheid en uitvoering van interne controles.
  • Zorgdragen voor rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten.

Jouw profiel

Je bent een ervaren administratieve kracht met ervaring in het uitvoeren van (interne) controles. Je bent enthousiast, pragmatisch en vindt het een uitdaging om de kwaliteit van de administratie en verantwoording op een hoog niveau te houden. Je werkt nauwgezet, praktisch en bent een doorzetter met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je stemt je werk goed af met betrokkenen en bent vaardig met administratieve systemen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • MBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met administratieve processen
  • Ervaring met boekhoudpakketten met Afas
  • Kennis van controleprocessen en de vastlegging daarvan
  • Kennis van de privacywetgeving is een pré

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 0625503128.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Bestandsbeheerder Cartografie

Rotterdam
36 uur
MBO
01 november 2025

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Bestandsbeheerder Cartografie

Rotterdam
36 uur
MBO
01 november 2025