Deel deze vacature

Senior Project Management Ondersteuner

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Den Haag
Uren
36 uur
Startdatum
01 september 2025
Reageren t/m
08 augustus 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Senior Project Management Ondersteuner. 

Als medewerker bedrijfsvoering IT/senior PMO binnen de CIO-Office heb je een breed takenpakket. Je houdt zicht op budgetten, zowel voor het team als voor de Unit, en vervult een belangrijke rol in inkoopprocessen en werving en selectie. Je hebt een organiserende en coördinerende rol binnen de CIO-Office en de unit. Je werkt nauw samen met de PMO’s binnen de unit en stemt regelmatig af met de PMO’s binnen de andere units van NCSC.

De werkzaamheden zijn veelzijdig en variëren van het samenstellen van rapportages en het begeleiden van inkopen tot het actualiseren van interne informatievoorziening en het notuleren van vergaderingen. Het is van belang om het overzicht te kunnen bewaren over een divers speelveld. Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. Je bent in staat proactief zaken te signaleren, gepaste acties af te stemmen en oplossingsgerichte initiatieven te nemen. Je bent resultaatgericht, weet hoofd- en bijzaken te scheiden en prioriteiten te stellen. Je bent breed inzetbaar, kunt meedenken in ontwikkelingen en bent bereid om waar nodig administratief-secretariële werkzaamheden op te pakken.

Verantwoordelijkheden

  • Inhoudelijk en beheersmatig ondersteunen van de taken van de CIO-Office;
  • Monitoren van budgetten;
  • Opstellen van behoeftestellingen en begeleiden en monitoren van inkoopprocessen;
  • Het overzicht bewaken in wervings- en inhuurprocessen;
  • Verzamelen en uitwerken van voortgangsrapportages, zowel inhoudelijk als financieel;
  • Actualiseren van interne informatievoorziening en communicatie vanuit CIO-Office en unit IV&T;
  • Logistiek en inhoudelijk voorbereiden, notuleren en verslagleggen van bijeenkomsten;
  • Vastleggen van besluitvorming en acties en monitoren van opvolging acties;
  • Informatiemanagement en archivering;
  • Uitvoeren van onderzoek naar specifieke onderwerpen of problemen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 09-08-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 09-08-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Product Owner

Utrecht
36 uur
HBO
01 oktober 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Projectleider onderwijshuisvesting

Roosendaal
32 uur
HBO
25 augustus 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Projectleider junior

Amsterdam
32 - 36 uur
HBO
01 september 2025
Nog 2 dagen om te reageren!