Deel deze vacature

Districtmanager services

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Utrecht
Uren
36 uur
Startdatum
27 augustus 2025
Reageren t/m
05 augustus 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Districtmanager services. 

Als Districtmanager Services ben je verantwoordelijk voor de exploitatie van de Services (Fietsenstallingen, Fiets Service reparatiepunten, OV-fiets, toiletten, bagagekluizen en P+R-terreinen) op de stations in jouw regio. Je geeft leiding aan het team en werkt nauw samen met hen. De focus ligt op het aansturen van mensen en processen binnen de operatie en het uitvoeren van stakeholdermanagement, met als doel een juiste balans tussen kosten en opbrengsten en tevreden klanten en stakeholders. Innovaties, verbeteringen en projecten worden in afstemming met jou geïmplementeerd in de operatie.

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Hiërarchisch leidinggeven aan je managers en samenwerken met collega’s in de regio;
  • Sturen op inzet, vitaliteit, veiligheid en werkplezier van gemiddeld 75 medewerkers in jouw regio;
  • Realiseren en borgen van afspraken in exploitatieovereenkomsten met stakeholders in de dagelijkse operatie;
  • Proactief stakeholdermanagement;
  • Sturen op de P&L en operationele KPI’s van de Services in jouw regio;
  • Scheiden van hoofd- en bijzaken, weten wanneer je moet in- of uitzoomen op dossiers;
  • Professionaliseren van de verschillende Services in jouw regio;
  • Mogelijk extra taken zoals het samenstellen van inwerktrajecten voor collega’s in de fietsenstallingen.

Je gevoel voor het juiste moment en de juiste aanwezigheid voor je management en medewerkers in de regio is in deze functie belangrijk.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo opleiding bij voorkeur in de richting van organisatiekunde, bedrijfskunde
  • Je beschikt over minimaal 3-5 jaar hiërarchisch leidinggevende ervaring in een operationeel gestuurde omgeving
  • Ervaring binnen een grote, complexe organisatie, vergelijkbaar met NS
  • Stressbestendig, flexibel, een echte teamplayer en met verantwoordelijkheidsgevoel
  • Klantgericht met een ‘outside-in’ aanpak, denkend en handelend vanuit de reiziger
  • Vaardig in acteren en communiceren op verschillende niveaus, van medewerkers met afstand tot de arbeidsmarkt tot stakeholders bij gemeenten
  • In staat om complexe situaties snel eigen te maken en hoofd- en bijzaken goed te scheiden
  • Vaardigheid om meetbaar en gestructureerd verbeteringen te realiseren in complexe materie
  • Bereidheid om standby/wachtdiensten te draaien (1 week per 6 weken 24/7 standby)
  • Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Nederlandse taal

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 06-08-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 06-08-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Directeur Bedrijfsvoering

Zwolle
24 - 32 uur
HBO/WO
01 september 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Interim Teamleider Informatie en Proces Management (IPM)

Utrecht
36 uur
HBO
18 augustus 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Teamleider RUD

Weert
16 - 20 uur
WO
25 augustus 2025
Nog 1 dagen om te reageren!