Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Senior vergunningverlener.
Als vergunningverlener openbare ruimte in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met verhuurvergunningen en meldingen/ontheffingen oneigenlijk gebruik openbare ruimte. In deze veelzijdige functie ben je zowel bezig om het proces rondom verhuurvergunningen verder te professionaliseren als het oppakken en behandelen van meldingen en ontheffingen oneigenlijk gebruik openbare ruimte.
Wat ga je doen?
Procesverbetering verhuurvergunningen: Samen met je collega’s verbeter je het proces rondom verhuurvergunningen. Je houdt overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collega’s van veiligheid, handhaving, juridische zaken, wonen en ook met externe partijen zoals het huurdershuis en de Odra. Omdat de verhuurvergunning nieuw is in Arnhem, help je actief mee aan het verbeteren van het proces en de aanpak.
Behandeling meldingen en ontheffingen: Je behandelt meldingen en ontheffingen van oneigenlijk gebruik van de openbare ruimte. Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat, spring je daarop in en ondersteun je het team.
Deze dynamische functie vraagt om juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend; je draagt bij aan een prettige werksfeer en helpt anderen waar nodig, op verschillende terreinen.
Je neemt zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.
Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, verhuurders, huurders en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarnaast ben je stressbestendig en in staat om bij hectiek effectief te handelen.
Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.
Wij verwerken je persoonsgegevens uitsluitend voor de afhandeling van deze sollicitatie en in overeenstemming met de AVG. Lees de volledige privacyverklaring op onze privacy-pagina.
Door akkoord te gaan, geef je toestemming voor de verwerking van je gegevens zoals beschreven in de privacyverklaring.
Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.