Deel deze vacature

Teammanager Ambulancezorg Rijdendedienst

Opleidingsniveau
HBO/WO
Locatie
Gelderland
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
08 september 2025
Reageren t/m
19 augustus 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Teammanager Ambulancezorg Rijdendedienst. 

Als interim teammanager ben je verantwoordelijk voor drie ambulanceposten en hun medewerkers in Elst, Barneveld en Zevenaar. Je bent het eerste aanspreekpunt voor deze locaties en werkt nauw samen met de teammanager die de teams in Ede, Arnhem en het Midden Complex ambulancevervoer aanstuurt.

Verantwoordelijkheden

  • Zichtbaarheid en personeelszorg: Je bent zichtbaar en makkelijk benaderbaar voor jouw team en draagt zorg voor het welzijn van de medewerkers.
  • Coachend leiderschap: Je geeft op een coachende wijze leiding en stimuleert taakvolwassenheid en professionele autonomie van ambulanceverpleegkundigen en -chauffeurs.
  • Doelstellingen behalen: Samen met collega teammanagers ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen uit het jaarplan en de budgetbrief van de zorgverzekeraars, met aandacht voor prestatieverbetering, verzuimbegeleiding en personeelsplanning.
  • Verantwoording: Je legt verantwoording af aan de afdelingsmanager over de continuïteit en prestaties van jouw teams op straat, verzuim en het budgettaire kader.
  • Vraagstukken benaderen: Je benadert vraagstukken vanuit HR, structuur, proces, cultuur en bedrijfsvoering en kiest interventies die aansluiten bij de collectieve ambitie.
  • Achterwachttaak: Je vervult samen met collega’s de achterwachttaak tijdens deze opdracht.
  • Inhoudelijke opdrachten: Je geeft vorm aan ten minste drie inhoudelijke opdrachten:
    1. In afstemming met HR en VGGM het onboarding- en offboardingprogramma voor medewerkers ontwikkelen.
    2. Het herinrichten van de huidige achterwachtfunctie en bijbehorende taken.
    3. Een nader te bepalen opdracht of opdrachten vanuit het jaarplan.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Aantoonbare afgeronde opleiding in een managementrichting en/of zorgsector op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het leidinggeven aan teams met autonome (zorg)professionals
  • Aantoonbaar in het bezit van een geldig rijbewijs en een eigen auto
  • Beschikbaar per 8 september 2025 voor 32 tot 36 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 20-08-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 20-08-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Interim Teammanager Economie, Cultuur en Stadspromotie

Schiedam
32 uur
WO
01 september 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Interim directeur

Leeuwarden
24 uur
WO
01 september 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Manager Buurtteam

Amsterdam
32 - 36 uur
HBO
01 september 2025
Nog 1 dagen om te reageren!