Deel deze vacature

Accountmedewerker Vastgoed

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Rotterdam
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
05 augustus 2025
Reageren t/m
14 juli 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Accountmanager Vastgoed.

Als accountmedewerker bij de gemeente Rotterdam ben je verantwoordelijk voor het beheren van contracten en contractmanagement, evenals het ondersteunen bij onderhandelingen en transitieopgaven om geschikte huisvesting te realiseren. Je bent het eerste aanspreekpunt voor huurders en collega’s met betrekking tot de objecten die je in beheer hebt. Samen met de manager technisch beheer ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de objecten. Daarnaast werk je samen met de accountmanager ontwikkeling aan de transitieopgave om geschikte huisvesting te vinden en te realiseren. Je draagt bij aan het beheer van de vastgoedobjecten van de stad en speelt een belangrijke rol in het verduurzamen en verbeteren van de vastgoedportefeuille.

Verantwoordelijkheden

  • Beheren van contracten en contractmanagement.
  • Ondersteunen bij onderhandelingen en transitieopgaven.
  • Verantwoordelijk voor kwalitatief goede administratie en databeheer.
  • Samenwerken met de manager technisch beheer voor onderhoud van objecten.
  • Bijdragen aan de professionalisering van vastgoedportefeuilles binnen Veiligheid, Welzijn Zorg, Kunst Cultuur, Concernhuisvesting en Parkeren.

Profiel

Je hebt een proactieve en ondernemende instelling en bent in staat om zelfstandig en creatief te werken. Je bent doortastend, hebt vastgoedkennis en weet resultaten te bereiken. Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail. Flexibiliteit is belangrijk, evenals het vermogen om oplossingen te bedenken binnen gestelde kaders en verschillen in standpunten te overbruggen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • In bezit van een afgeronde HBO opleiding Vastgoed Makelaardij (of gelijkwaardig)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen, beheren en registreren van huurcontracten (vastgoed)
  • Kennis van en ervaring met financiën en beheer van vastgoed
  • Kennis van actuele ontwikkelingen in de Zorg- Welzijnsector, opgedaan in de afgelopen 2 jaar
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving (o.a huurrecht)
  • Met het opstellen van servicekostenafrekeningen

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Mylene Kempers

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of +31629416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of +31629416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Account Manager Woningcorporaties

Amsterdam
32 - 40 uur
HBO
01 september 2025

Accountmanager / Salesmanager

Amsterdam
32 - 40 uur
HBO
01 september 2025

Account Manager Overheid

Amsterdam
32 - 40 uur
HBO
01 september 2025