Deel deze vacature

Projectleider

Opleidingsniveau
HBO/WO
Locatie
Ede
Uren
36 uur
Startdatum
04 augustus 2025
Reageren t/m
13 juli 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een medewerker die projectmatig de doorontwikkeling van het overheidsbrede loket ondersteunt. De focus ligt op een soepele implementatie voor zowel interne als externe gebruikers. De rol omvat zowel coördinerende als ondersteunende taken.

Verantwoordelijkheden

  • Coördinatie en bewaking: Beheer van project- en procesactiviteiten met betrekking tot de ontwikkeling van overheidsbrede loketten, in samenwerking met het Ministerie van BZK.
  • Communicatie en implementatie: Opstellen en uitvoeren van plannen gericht op het gebruik van het loket door burgers en professionals.
  • Registratie en monitoring: Zorgdragen voor tijdige en volledige registratie van loketbezoeken en gebruik van professionele hulplijnen voor dashboarding en monitoring.
  • Intern aanspreekpunt: Fungeren als aanspreekpunt voor overheidsbrede dienstverlening richting KCC, interne servicedesks en uitvoering.
  • Vertegenwoordiging: Bijdragen aan werkbezoeken, congressen en bijeenkomsten als vertegenwoordiger van het overheidsbrede loket.
  • Telefoonnummer opzetten: Meedenken over en helpen opzetten van een direct telefoonnummer voor andere overheids- en uitvoeringsorganisaties.
  • Administratieve ondersteuning: Ondersteuning van de sociaal raadsvrouw, inclusief mailboxbeheer, telefonie en planning.
  • Pilot sociaal raadslieden: Meedenken over het vervolg van de pilot rondom sociaal raadslieden en advies geven over een duurzame positionering binnen de organisatie.

Beoogd resultaat

Een goed georganiseerd, vindbaar en functioneel werkend overheidsbreed loket dat aansluit bij landelijke richtlijnen en lokaal effectief wordt ingezet. Tevens een bijdrage aan de borging van sociaal juridische ondersteuning in de vorm van sociaal raadslieden.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met project- of procesmanagement binnen de (semi)publieke sector
  • Aantoonbare werkervaring met het coördineren vanimplementatietrajecten en/of overheidsdienstverlening
  • Per direct beschikbaar voor minimaal 24 uur gedurende de gehele opdracht
  • Aantoonbaar bereid om op locatie Gemeente Ede te werken (hybride inzet is mogelijk, maar fysieke aanwezigheid wordt soms vereist)
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 14-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 14-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Projectleider Onderwijs en Zorg

Overijssel
20 uur
HBO/WO
04 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectmanager gebiedsontwikkeling Oostflank

Purmerend
24 - 28 uur
HBO/WO
01 september 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider Mobiliteitshuizen

's-Hertogenbosch
32 uur
HBO/WO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!