Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

RTE a.i. ART Klantbediening

Opleidingsniveau
WO
Locatie
Rotterdam
Uren
40 uur
Startdatum
01 augustus 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Voor de ART Klantbediening zijn we op zoek naar een interim Release Train Engineer (RTE) die de huidige RTE tijdelijk kan ondersteunen en vervangen. Je speelt een cruciale rol in het verbeteren van de samenwerking tussen de teams en het optimaliseren van de digitale klantbediening binnen Stedin. Je bent de drijvende kracht achter het naar een hoger niveau tillen van de teams, met een duidelijke focus op resultaat en flow.

Verantwoordelijkheden

  • Optimaliseren van werkprocessen binnen de ART.
  • Organiseren en faciliteren van ART-events zoals Big Room Planning (PI Planning) en Inspect Adapt.
  • Coördineren van afhankelijkheden tussen de teams en helpen bij het oplossen van uitdagingen.
  • Fungeren als budgethouder van het projecten- en exploitatiebudget binnen jouw trein.
  • Samenwerken met Product Management, Solution Architecten en Scrum Masters.
  • Bijdragen aan de continue verbetering van de organisatie en het volwassenheidsniveau van de teams.

Dagelijkse Activiteiten

Je begint de dag met een kop koffie en woont de sprint review van een van de ART-teams bij. Je bespreekt met de People Developer hoe de feedbackcultuur binnen de teams kan worden verbeterd. Later bereid je samen met de Scrum Masters de volgende Big Room Planning voor en faciliteer je de ART Sync, waarbij de samenwerking tussen de teams centraal staat.

Jouw Sterke Punten

Je hebt een hands-on mentaliteit, een sterke focus op procesverbetering, samenwerking en communicatieve vaardigheden. Je schrikt niet van complexe situaties, blijft wendbaar en weet flexibel om te gaan met verandering.

Team en Werkomgeving

Je maakt deel uit van het tactisch vierkant van ART Services, samen met de RTE, Product Management, Solution Architect en People Developer. We werken volgens het Stedin@Work-concept, wat betekent dat je ongeveer de helft van de tijd op kantoor werkt en de andere helft vanuit huis.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een aantoonbaar HBO– WO werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als RTE
  • Je bent in het bezit van de volgende certificaten: – SAFe RTE-certificaat
  • Je hebt aantoonbare ervaring met; – samenwerken binnen een complexe keten met diverse stakeholders – het verhogen van Agile volwassenheid van teams

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Implementatiebegeleider

Den Haag
24 uur
HBO
25 augustus 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Contractmanager Stadsbedrijven

Utrecht
24 - 36 uur
HBO
01 augustus 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Projectondersteuner

Utrecht
36 uur
HBO
01 oktober 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Implementatiebegeleider

Den Haag
24 uur
HBO
25 augustus 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Contractmanager Stadsbedrijven

Utrecht
24 - 36 uur
HBO
01 augustus 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Projectondersteuner

Utrecht
36 uur
HBO
01 oktober 2025
Nog 2 dagen om te reageren!