Deel deze vacature

Informatiecoördinator Keringen

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Warmenhuizen
Uren
36 uur
Startdatum
04 augustus 2025
Reageren t/m
13 juli 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Informatiecoördinator Keringen.

Als Informatiecoördinator Keringen ben je verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van de informatiestromen tussen projecten en de beheerorganisatie. Je speelt een sleutelrol in het identificeren, organiseren en distribueren van informatie om het datagedreven assetmanagement van de directie assets en operatie mogelijk te maken.

Verantwoordelijkheden

  • Gegevensstromen coördineren: Identificeren, coördineren en innoveren van gegevensstromen om een gestroomlijnde distributie van gegevens binnen de assetmanagement afdelingen te realiseren.
  • Productontwikkeling: Ontwikkelen en implementeren van producten met betrekking tot gegevensleveringen en -beheer binnen het kader van gegevensmanagement bij Waternet.
  • Samenwerking: Samenwerken met de Assetmanagementafdelingen om gegevensleveringen te begrijpen en te vertalen naar praktische producten ter verbetering van de dienstverlening van het team AIM.
  • Verbeteringen implementeren: Identificeren en implementeren van verbeteringen in de informatiestromen bij het vergunningsverleningsproces.
  • Naleving waarborgen: Zorgen voor de naleving en goed gebruik van de procedures en producten voor de uitvoering van gegevensmanagement bij Waternet.

Profiel

Je werkt nauw samen met IPM-teams van de afdeling projecten om de gegevenslevering van en naar het project optimaal in te richten. Daarnaast coördineer je wijzigingen uit andere assetmanagementprocessen, zoals vergunningverlening. Je houdt altijd de digitaliseringsmogelijkheden in gedachten, omdat je ervan overtuigd bent dat gegevensleveringen verregaand gedigitaliseerd en geautomatiseerd zouden moeten zijn. Hiervoor werk je nauw samen met de bedrijfsinformatie analisten en de procesbeheerders binnen AIM. Jij bent verantwoordelijk voor de uiteindelijke kwaliteit van de informatie die in de verschillende systemen belandt.

Het is momenteel een dynamische tijd bij Waternet, en we zoeken iemand die zich daarin weet staande te houden en teams weet mee te nemen in de veranderopgave rondom Keringen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • In het bezit van HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met de uitvoering van informatiemanagement bij technische organisaties
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met werken conform BIM-werkmethodiek (ISO 19650)
  • Rijbewijs B
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 14-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 14-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Business Expert Gedigitaliseerde criminaliteit

Utrecht
36 uur
HBO
01 oktober 2025
Reageer alleen vandaag nog!

1e Beheerder

Maasland
36 uur
MBO
31 oktober 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Business Architect

Zwolle
24 uur
HBO
01 september 2025
Reageer alleen vandaag nog!