Deel deze vacature

Klachtencoördinator/Kwartiermaker Parkeren

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Amsterdam

Uren

24 - 36 uur

Startdatum

2 januari 2023

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Bij Parkeren staat het naar tevredenheid afwikkelen van klachten hoog op de agenda. Leidend is de menselijke maat. Op dit moment wordt het klachtenproces door verschillende afdelingen afgehandeld. De stedelijke opgave rondom de optimalisatie van het klachtenproces vraagt van directie Parkeren een integrale aanpak en een optimale ondersteuning en inrichting van het klachtenproces. Daar zoekt de gemeente Amsterdam jou als kwartiermaker voor.

Je zal te werk gaan op verschillende werkzaamheden/verantwoordelijkheden.
Als kwartiermaker/klachtencoördinator:

  • Werk je samen met het huidige klantencontact team (TACK) en de collega’s uit de keten een voorstel uit voor het definitief inbedden van de klachten coördinatie bij de directie Parkeren. Het doel hierbij is om te komen tot één integrale, toekomstbestendige en efficiënte aanpak van klachtenafhandeling. Jij draagt zorg voor het ontwikkelen van een integraal klachtenafhandelingsproces, bent een sturende factor in het implementatieplan van het nieuwe klachtensysteem en de inrichting van de aan te passen organisatie van het TACK team. Dit doe je in verbinding met jouw collega’s van het TACK team en in verbinding met de belangrijkste stakeholders. Ook zorg je voor aansluiting met de organisatieontwikkelingen die hier onderdeel van uitmaken.
  • Heb je een rol in de klachtenafhandeling binnen Parkeren. Vanuit die rol coördineer en bewaak je klachtendossiers conform de geldende regelgeving. Je doet dit werk samen met jouw collega’s van het TACK team. Je coördineert de vragen, klachten en onderzoekdossiers van de gemeentelijke Ombudsman en overlegt met de Ombudsman waar nodig. Dit helpt jou ook een goed beeld te krijgen bij het huidige klachtenproces om te komen tot een inrichtingsvoorstel voor het TACK team.

Je zoekt in samenwerking met de verschillende afdelingen naar mogelijkheden voor verbetering in de afhandeling van het klachtenproces. Je neemt een actieve rol bij het succesvol implementeren van structurele verbeteringen en coördineert het werk onder collega’s.

  • Je bent voorzitter van het verbeterteam;
  • Je bent de verbindende schakel voor de verschillende disciplines, ketenpartner EPS en Ombudsman.
  • Je werkt een voorstel uit voor de inbedding van klachten coördinatie binnen Parkeren en adviseert over een toekomstbestendige indeling van het TACK team.
  • Je draagt bij aan de kwaliteit van de afhandeling van het klachtenproces. Een tijdige en adequate klachtafhandeling draagt bij aan een optimale dienstverlening aan de burgers van gemeente Amsterdam.
  • Je zorgt ervoor dat onderzoeken van de Ombudsman soepel verlopen;
  • Adviseren over de afhandeling van complexe klachtendossiers en hoe om te gaan met veel klagers. Je onderhoudt contact met de indieners van klachten en adviseert en ondersteunt klachtbehandelaars met de formele beantwoording van klachten.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met organisatieontwikkeling.
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van een visie en deze vertalen naar een concreet inrichtingsplan.
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het verbeteren van klantprocessen.
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectmanagement.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 16-12-2022.

Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.

Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid. 

Solliciteer hier

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 16-12-2022.

Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.

Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid. 

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

juridisch adviseur bezwaar
WO
24 uur
Bovenkarspel
12 mei 2025
Duurzaamheidsmakelaar
MBO/HBO
20 uur
Tilburg
1 juni 2025
Medewerker gebouwenbeheer
HBO
32 uur
Valkenswaard
12 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!