Deel deze vacature

Adviseur Procesmanagement

Opleidingsniveau
WO
Locatie
's-Hertogenbosch
Uren
36 uur
Startdatum
01 augustus 2025
Reageren t/m
30 juni 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Adviseur Procesmanagement. 

Ben jij een expert op het gebied van procesmanagement en krijg je energie van procesverbetering? Provincie Noord-Brabant is op zoek naar een ervaren adviseur procesmanagement die onze organisatie helpt een cultuur van continu verbeteren te bereiken. In deze rol werk je samen met proceseigenaren, medewerkers en teams om het lean-gedachtegoed te borgen. Je helpt, faciliteert, adviseert, traint en enthousiasmeert je collega’s om processen te beheren en continu te verbeteren.

Team

Je maakt deel uit van het expertteam Proces- en Informatiemanagement (PIM-team), onderdeel van het programma Stuurinformatie en Administratie (SIA). Je werkt samen met andere adviseurs op het gebied van informatiemanagement en informatiearchitectuur en stemt af met proceseigenaren en andere deskundigen binnen de organisatie.

Verantwoordelijkheden

  • Je enthousiasmeert proceseigenaren, procesbeheerders en medewerkers over continu verbeteren in hun werk.
  • Je zorgt ervoor dat het lean-gedachtegoed een vanzelfsprekendheid wordt binnen de organisatie.
  • Je traint (nieuwe) medewerkers op het gebied van procesmanagement en lean door interactieve trainingen en bijvoorbeeld serious games.
  • Je begeleidt, traint en adviseert verbeterteams binnen de organisatie.
  • Je beheert en bewaakt de kaders van procesmanagement binnen de provincie.
  • Je fungeert als sparringspartner voor het management op het gebied van je expertise.
  • Je voert diverse activiteiten en projecten uit die met procesmanagement te maken hebben.

Profiel

Je bent een verbinder, netwerker, doorzetter en organisator die over de grenzen van het werk en de provinciale organisatie kijkt, met als doel ontwikkelen en continu verbeteren. Je bent makkelijk aanspreekbaar en mensen komen graag naar je toe voor hulp en advies.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Minimaal opleidingsniveau WO/HBO+ werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met procesmanagement, lean (minimaal Green Belt certificaat, voorkeur heeft Black Belt) en verandermanagement
  • Ervaring in de publieke sector
  • Een doortastende, overtuigende persoonlijkheid met uitstekende communicatieve vaardigheden op zowel uitvoerend als aansturend niveau
  • Een stevige en integere gesprekspartner met oog voor verschillende belangen
  • Een sterk analytisch vermogen en het vermogen om hoofd- en bijzaken te onderscheiden
  • Organisatiesensitief en in staat om te schakelen op diverse niveaus

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 01-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 01-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Adviseur erfgoed

Barneveld
22 uur
HBO/WO
22 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Adviseur interne controle

Hellendoorn
8 - 12 uur
WO
22 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Adviseur-medewerker klachten en bezwaren

Dronten
36 - 40 uur
HBO/WO
22 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!