Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

BRK Kwartiermaker/ beheerder

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Rotterdam
Uren
18 - 24 uur
Startdatum
07 augustus 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een BRK Kwartiermaken/beheerder.

Als eindverantwoordelijke voor het gebruik van Kadastrale gegevens (BRK) binnen de gemeente, zorg je voor het rechtmatig gebruik van deze gegevens. Je onderhoudt contact met het Kadaster over contracten en de kwaliteit van de aangeleverde data. In de rol van kwartiermaker ben je verantwoordelijk voor het afbakenen, structureren en implementeren van de verantwoordelijkheden van de BRK Beheerder. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden als BRK Beheerder doorgang vinden en werkt aan privacy- en securityafspraken binnen het concern.

Verantwoordelijkheden

  • Afronden en naleven van privacy- en securityafspraken binnen het concern.
  • Inzichtelijk maken van gegevensstromen van het Kadaster naar het concern.
  • Herzien en opstellen van standaard- en maatwerk-GLO’s.
  • Contractbeheer van Mijn Kadaster.
  • Toezicht op levering van BRK-gegevens en naleving van GLO’s.
  • Optreden als aanspreekpunt en gesprekspartner voor gebruikers van BRK-gegevens.

Organisatie

  • Gebruik van “Mijn Kadaster” binnen het concern organiseren.
  • Verwerking van de “BRK Levering” en gebruik van gegevens binnen het concern.
  • Voldoen aan regelgeving en beleid op het gebied van privacy, security en gegevensmanagement.
  • Invulling van de rol van “gedelegeerd bronhouder” binnen de afdeling Basisinformatie.

Doelen

  • Borgen van verantwoord gebruik van (persoons)gegevens uit de BRK.
  • Terugbrengen van het aantal contracten en Mijn Kadaster accounts bij het Kadaster.
  • Duidelijke afbakening van verantwoordelijkheden bij interne levering van BRK-gegevens.

Profiel

Wij zoeken een analytisch sterke en resultaatgerichte professional die zowel sturend als uitvoerend kan bijdragen aan de rol van BRK Beheerder. Je beschikt over uitstekende contactuele vaardigheden en bent in staat om complexe informatie helder over te brengen. Je bent initiatiefrijk, proactief en deinst niet terug voor het leggen van nieuwe contacten binnen een grote organisatie. Je hebt een scherp analytisch vermogen en bent omgevingsbewust met oog voor de belangen van ketenpartners.

Wensen

  • Werkervaring in een gemeente met meer dan 150.000 inwoners.
  • Kennis van en werkervaring met contractbeheer.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau. HBO-niveau of eerder opgedane werkervaring
  • Je hebt minstens 5 jaar aantoonbare werkervaring in het totale werkveld van het Kadaster en/of BRK
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in projectmanagement en je hebt ook tastbare resultaten opgeleverd

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Beleidsadviseur Wonen

Oss en in overleg hybride werken vanuit huis
16 uur
HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Beleidsadviseur WMO

Westerveld
32 - 36 uur
HBO
08 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider Implementatie Woo

Nijkerk
36 uur
HBO
28 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Beleidsadviseur Wonen

Oss en in overleg hybride werken vanuit huis
16 uur
HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Beleidsadviseur WMO

Westerveld
32 - 36 uur
HBO
08 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider Implementatie Woo

Nijkerk
36 uur
HBO
28 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!