Deel deze vacature

Vastgoedmanager

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Arnhem
Uren
36 uur
Startdatum
23 juni 2025
Reageren t/m
11 juni 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

De Gemeente Arnhem zoekt een ervaren Vastgoedmanager die verantwoordelijk wordt voor de exploitatie van een deel van het maatschappelijk vastgoedportfolio. Dit omvat onder andere culturele panden, sportaccommodaties, sociale voorzieningen, parkeergarages en gemeentelijke gebouwen.

Verantwoordelijkheden

  • Beheren van een toegewezen vastgoedportefeuille met focus op het beperken van leegstand.
  • Onderhouden van relaties met huurders en externe partners.
  • Uitbreiden van het netwerk rondom de vastgoedobjecten.
  • Initiëren en coördineren van huurovereenkomsten, onderhoudsplannen en benodigde vergunningen.
  • Begeleiden van verbouw- en renovatieprojecten.
  • Bewaken van het onderhoudsbudget en afstemming van werkzaamheden met technische collega’s en projectleiders, bijvoorbeeld op het gebied van verduurzaming.
  • Signaleren van relevante ontwikkelingen en bijdragen aan het behalen van gemeentelijke doelstellingen.
  • Rapporteren aan het management over voortgang en ontwikkelingen binnen jouw portefeuille.

Vereisten

Wat breng je mee?

Je bent een ervaren vastgoedprofessional die zowel strategisch als operationeel kan schakelen. Je bent communicatief sterk, een netwerker pur sang, en je weet duurzame relaties op te bouwen en te onderhouden. Met jouw scherpe blik voor kansen en gedegen kennis van vastgoedbeheer weet je complexe vraagstukken effectief op te pakken en tot resultaat te brengen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer.. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier
  • De kandidaat heeft aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar werkervaring als vastgoedmanager opgedaan in het vakgebied vastgoedmanagement. de werkzaamheden. blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Mylene Kempers

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 12-06-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of +31629416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 12-06-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of +31629416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Medewerker Logistiek I

Goes
40 uur
MBO
23 juni 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Coördinator parkeerbeheer

's-Hertogenbosch
36 uur
HBO
23 juni 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Senior Vastgoedmanager

Noord-Holland
24 uur
HBO/WO
01 juli 2025
Nog 3 dagen om te reageren!

Baliemedewerker / Receptionist

Utrecht
40 uur
HBO
30 juni 2025

Assetmanager Maintenance met klantcontact

Eindhoven
HBO
07 juli 2025

Senior Facilitair Coördinator

Hilversum
16 - 24 uur
HBO/WO
30 juni 2025