Deel deze vacature

Managementassistent / Secretaresse

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
The Hague
Uren
28 - 32 uur
Startdatum
02 juli 2025
Reageren t/m
10 juni 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Managementassistent / Secretaresse 

Wij zijn op zoek naar een zelfstandige en ervaren management assistente/secretaresse voor een periode van 4 tot 6 maanden. Als management assistent/secretaresse maak je deel uit van de afdeling Programma-ondersteuning. Samen met 9 collega-management assistenten/secretaresses ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor de beleidsmedewerkers en programmaleiders, werkzaam in de vijf beleidsprogramma’s bij de Sociaal-Economische Raad. Je werkt graag samen met collega’s, maar je vindt het ook leuk om zelfstandig taken op te pakken. Je brengt jouw expertise in om de gestelde doelen en deadlines binnen de afgesproken termijn te realiseren.

Werkzaamheden

  • Je werkt vanuit gedeelde mailboxen en verdeelt de werkzaamheden in goed overleg met de programmaondersteuners.
  • Agendabeheer: je ondersteunt de programmaleiders en beleidsmedewerkers bij het inplannen van afspraken, zowel intern als met externen zoals medewerkers van ministeries.
  • Vergaderingen: je zorgt voor het op tijd en volledig versturen van de agenda en vergaderstukken, regelt facilitaire zaken zoals het reserveren van een ruimte, een notulist en de lunch, en houdt bij wie lid zijn van de commissies.
  • Je ondersteunt bij de organisatie van (digitale en hybride) expertmeetings en evenementen, tussen de 30 en 100 personen. Je bouwt in Momice een event-pagina, beheert de genodigdenlijst en ondersteunt tijdens het event zelf, bijvoorbeeld bij het ontvangst van de deelnemers.
  • Je schakelt tussen verschillende ICT-programma’s: Microsoft Office (Teams, Word, Excel, Outlook, SharePoint), ervaring met Momice, M-Files, VVG tool en iBabs is een pré.
  • Je verricht administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de beleidsmedewerkers en programmaleiders en bent voor hen aanspreekpunt voor allerlei organisatorische, facilitaire en secretariële vragen.

Werkzaamheden

  • Je werkt vanuit gedeelde mailboxen en je verdeelt de werkzaamheden in goed overleg met de programmaondersteuners
  • Agendabeheer: je ondersteunt de programmaleiders en beleidsmedewerkers bij het inplannen van afspraken. Dit zijn zowel interne afspraken als afspraken met externen, zoals medewerkers van ministeries
  • Vergaderingen: je zorgt voor het op tijd en volledig versturen van de agenda en vergaderstukken, je regelt de facilitaire zaken zoals het reserveren van een ruimte, een notulist en de lunch en je houdt bij wie lid zijn van de commissies
  • Je ondersteunt bij de organisatie van (digitale en hybride) expertmeetings en evenementen, tussen de 30 en 100 personen. Je bouwt in Momice een event-pagina, beheert de genodigdenlijst en ondersteunt tijdens het event zelf, bijvoorbeeld bij het ontvangst van de deelnemers
  • Je schakelt tussen de verschillende ICT-programma’s: Microsoft Office (Teams, Word, Excel, Outlook, SharePoint), ervaring met Momice, M-Files, VVG tool en iBabs is een pré
  • Je verricht administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de beleidsmedewerkers en programmaleiders en je bent voor hen aanspreekpunt voor allerlei organisatorische, facilitaire en secretariële vragen, bijvoorbeeld het regelen van een attentie voor een collega

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt over minimaal mbo 4 werk- en denkniveau en je hebt een secretariële opleiding of cursus gevolgd
  • Je hebt minimaal 8 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt ervaring met het Officepakket (Outlook, Teams, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint) en je vindt het leuk om nieuwe ICT-programma’s snel eigen te maken
  • Je volgt de ontwikkelingen op het vakgebied van management assistenten / secretaresses en ICT en je staat open voor vernieuwingen
  • Je hebt een dienstverlenende instelling
  • Je krijgt energie van het afwisselen van verschillende werkzaamheden
  • Je bent zelfstandig, proactief en nauwkeurig in de uitvoering van werkzaamheden
  • Beschikt over eigen middelen en draagt eigen risico’s als zelfstandig ondernemer
  • Je hebt bij voorkeur Rijksoverheidservaring

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 11-06-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of +31621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 11-06-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of +31621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Senior bestuurssecretaris

Zwolle
24 uur
15 augustus 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Documentbouwer

Utrecht
36 uur
MBO/HBO
01 juli 2025

Projectmanagement ondersteuner

The Hague
36 uur
MBO
23 juni 2025

Directie Secretaris

Utrecht
36 uur
HBO
14 juli 2025