Deel deze vacature

Documentalist -Project van Brienenoordbrug

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Utrecht
Uren
24 uur
Startdatum
01 juli 2025
Reageren t/m
09 juni 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een Documentalist voor het beheer van archivering binnen een document management systeem. De rol omvat het registreren, metadateren, ordenen en classificeren van documenten en informatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en bijhouden van een autorisatiematrix, het verlenen en intrekken van autorisaties, en het instrueren van projectmedewerkers.

Verantwoordelijkheden

  • Opstellen en actueel houden van een autorisatiematrix.
  • Verlenen en intrekken van autorisaties tot het document management systeem.
  • Maken van standaardweergaven of zoekvragen in het systeem.
  • Instrueren van projectmedewerkers voor zelfstandig documentbeheer.
  • Toevoegen, ordenen, waarderen en muteren van (sub)dossiers.
  • Actueel houden van alle documenten binnen het projectarchief.
  • Verplaatsen van documenten en/of (sub)dossiers.
  • Toezien op juiste verwerking van inkomende, interne en uitgaande documenten.
  • Melden van storingen aan Lokaal Functioneel Beheer.
  • Inventariseren en melden van verbetervoorstellen voor applicaties.

Resultaatgebieden

  • Ingericht projectarchief volgens afgesproken kwaliteitseisen.
  • Actuele middelen voor documentbeheer en archivering.
  • Goed beheerde en functionerende SharePoint Online omgeving.
  • Koppeling van VISI met SharePoint Online voor samenwerking.

Essentiële Competenties

  • Analytisch denkvermogen.
  • Dienstverlenende en klantgerichte instelling.
  • Hands-on mentaliteit.
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Luisteren en nauwkeurigheid.
  • Omgevingsbewustzijn en pro-actieve instelling.
  • Plannen en organiseren.
  • Zelfontwikkeling en zelfstandigheid.

Eisen

  • Minimaal hbo denk- en werkniveau met een afgeronde mbo opleiding in informatiemanagement of gelijkwaardig.
  • Meer dan 2 jaar werkervaring met een Document Management Systeem en digitaal archiveren.
  • Kennis van documentair informatiebeheer en -dienstverlening.
  • Ervaring met het opstellen van werkinstructies en handreikingen.
  • Ervaring met SharePoint Online en VISI.

Wensen

  • Kennis van en ervaring met grootschalige GWW-projecten.
  • Kennis van relevante kaders en regelgeving.
  • Ervaring met recordmanagement in de M365 SharePoint applicatie.
  • Mate van voldoen aan de genoemde competenties.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 10-06-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of +31621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 10-06-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of +31621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

UX Designer

The Hague
32 uur
HBO/WO
01 juli 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

DiM’er van Brienenoord brug VBB /informatiebeheersing

Utrecht
24 uur
MBO/HBO
01 juli 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Record Manager

Venlo
16 uur
HBO
16 juni 2025
Nog 3 dagen om te reageren!

Registrator

Borger-Odoorn
32 uur
MBO
01 juli 2025
Nog 3 dagen om te reageren!

Document Controller

Rotterdam
40 uur
HBO
01 juli 2025

Kwartiermaker Data- en Informatiebeheer

Hardenberg
32 uur
HBO
30 juni 2025