Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Medewerker KCC

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Albrandswaard
Uren
32 uur
Startdatum
26 mei 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Als medewerker van het Klant Contact Centrum (KCC) ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en organisaties binnen de gemeente. Je fungeert als het visitekaartje van de gemeente en staat bekend om je klantvriendelijke en klantgerichte benadering.

Verantwoordelijkheden

Je luistert aandachtig naar de vragen en meldingen van inwoners en kiest direct de juiste route voor een passend antwoord of oplossing. Met jouw dienstverlenende instelling begeleid je de inwoner naar het juiste antwoord en manage je hun verwachtingen op een vriendelijke en duidelijke manier. Je communicatie is altijd vriendelijk, empathisch en helder.

Je beantwoordt vragen via verschillende kanalen zoals telefoon, e-mail, WhatsApp, Facebook en Twitter. Het kan ook voorkomen dat je vragen in het Engels moet beantwoorden. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende onderwerpen en werkzaamheden, wat het werk afwisselend en uitdagend maakt.

Werkzaamheden

De dienstverlening die je biedt is divers. Inwoners kunnen bellen voor het maken van een afspraak bij de balie Publiekszaken, bijvoorbeeld voor een uittreksel. Je kunt ook verzoeken om handhaving aannemen of meldingen over de buitenruimte verwerken. Dankzij jouw flexibiliteit en focus verwerk je deze verschillende verzoeken gemakkelijk en op de juiste wijze.

Vaardigheden en Competenties

Je hebt een open en proactieve houding en werkt graag samen in teamverband. Je ziet mogelijkheden en kansen waar anderen vastlopen en streeft ernaar om jezelf continu te ontwikkelen op het gebied van dienstverlening en communicatie. Oprechte dienstverlening is voor jou de sleutel tot het beantwoorden van elke vraag.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Wat vragen wij van je? 1. Je hebt ruime ervaring als KCC-medewerker in een gemeente (eis!)
  • Je hebt minimaal MBO 4+ werk- en denkniveau
  • Je hebt een dienstverlenende instelling
  • Je bent proactief
  • Je pakt nieuwe dingen snel op
  • Je bent empathisch
  • Je zet net een stap extra om de inwoner van dienst te zijn
  • Je kunt een telefonisch gesprek voeren in het Nederlands en in het Engels
  • Je kunt Social Media berichten beantwoorden, ook in het Engels
  • Je hebt een klantgerichte en klantvriendelijke instelling
  • Je kunt kwaliteit met snelheid combineren in het beantwoorden van klantvragen
  • Je kunt gelijktijdig een gesprek voeren, informatie opzoeken en gegevens invoeren
  • Je krijgt energie van het helpen van mensen
  • Je bent stressbestendig
  • Je bent goed in multitasken
  • Je bent handig met verschillende ICT-systemen

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of +31621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Medewerker Relatiebeheer

Gelderland
32 uur
MBO
07 juli 2025