Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Functioneel beheerder GEO applicaties (deta-vast)

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Heemskerk
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
02 juni 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Functieomschrijving

In deze rol neem je proactief deel aan de dagelijkse werkzaamheden en speel je een actieve rol in projecten. Je denkt mee over processen en schakelt hierover met collega’s. Gebruikers kunnen bij jou terecht met vragen en incidenten. Je adviseert de gebruikersorganisatie en begeleidt hen bij wijzigingen. Daarnaast onderhoud je contact met leveranciers over updates en implementaties en werk je gestructureerd aan incidenten en gebruikersvragen.

Verantwoordelijkheden

  • Verzorgen van de dagelijkse dienstverlening voor diverse applicaties die het geo-team gebruikt, zoals applicaties voor de BGT, beheer en onderhoud van openbare ruimte, GIS-applicaties en de GEO-viewer.
  • Ondersteuning bieden aan gebruikers en fungeren als eerste aanspreekpunt.
  • Helder maken van gebruikerswensen en bedenken van passende verbeteringen.
  • Snel en adequaat afhandelen van incidentmeldingen en storingen in de tweede lijn.
  • Uitvoeren van acceptatietesten en toezien op implementatie binnen gestelde kaders.
  • Vastleggen en actueel houden van documentatie voor functioneel beheer en gebruikersinformatie.
  • Coördineren en uitvoeren van verbeteringen in beheerprocessen.
  • In beeld houden van de werking van informatiesystemen, signaleren en oplossen van (complexe) knelpunten.
  • Doen van verbetervoorstellen rond knelpunten en storingen.
  • Onderhouden van operationele contacten met collega functioneel beheerders en externe leveranciers.
  • Formuleren van gebruikersinformatie en opleidingsprogramma’s voor gebruikers.
  • Op verzoek samenstellen van incidentele overzichten.
  • Beoordelen van de betrouwbaarheid van gegevens binnen de informatiesystemen.
  • Beheren en bewaken van de functionele richtlijnen voor schonen en archivering van gegevens.
  • Fungeren als ‘achtervang’ voor de Sr. functioneel beheerder van het iConnect Platform.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Wat is je profiel? Wij letten natuurlijk op wat je kennis en kunde is, maar vooral op wie je bent. Als functioneel beheerder koppel je gedegen inhoudelijke kennis aan een moderne kijk op de digitalisering en beheer van functionaliteiten. Je hebt kennis en ervaring met GEO gerelateerde informatiesystemen en je ondersteunt op het gebied van informatiebeheer. Je bent een teamspeler en in staat zelfstandig je werkzaamheden uit te voeren. Je bent iemand die gevraagd en ongevraagd advies geeft en je kennis deelt met directe collega’s en de rest van de organisatie. Als persoon ben je mensgericht, heb je zelfkennis en gevoel voor humor
  • Wat vragen we? 1. Je hebt een afgeronde, relevante opleiding op HBO-niveau
  • Je hebt kennis en ervaring in het GEO domein (is een pré)
  • Je hebt kennis van functioneel beheer van informatiesystemen, de organisatie en procesinrichting van Gemeente Heemskerk
  • Je hebt kennis van BiSL, ISM en ITIL
  • Je hebt kennis van structuur en programmatuur van informatiesystemen en de daaraan gerelateerde processen en gegevensstromen
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden en dosis humor

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Joram via joram@samenvijf.nl of +31202101191.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.