Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Wil jij een betekenisvolle rol spelen in het leven van onze inwoners?
Als backoffice medewerker burgerzaken zorg jij ervoor dat belangrijke levensgebeurtenissen – van geboorte en huwelijk tot naamswijziging en emigratie – zorgvuldig en correct worden vastgelegd. Klinkt dit als een uitdaging voor jou? Lees dan verder!
Wat ga je doen
Geen dag is hetzelfde in deze veelzijdige functie. Je werkt met complexe vraagstukken binnen de Basisregistratie Personen (BRP) en de burgerlijke stand. Je behandelt o.a. geboorteaktes, naamswijzigingen en nationaliteitswijzigingen. Daarnaast duik je in wet- en regelgeving en krijg je te maken met internationaal recht.
Daarnaast houd jij je bezig met:
Het ondersteunen van collega’s
van de frontoffice en het Klant Contact Centrum (KCC);Het afnemen van Verklaringen Onder Ede;
Het actueel houden van persoonslijsten
in de BRP;Baliewerkzaamheden
voor specifieke aanvragen;Het meedenken over het verbeteren
van onze dienstverlening en werkprocessen;Coaching en begeleiden
van medewerkers in de functie van medewerker backoffice burgerzaken.Na gunning dient de gegunde partij een VOG van de kandidaat te overleggen. Vanaf 1 januari wordt het handhavingsmoratorium op de wet DBA opgeheven. Dat betekent dat belastingdienst mogelijk kan gaan handhaven op schijnzelfstandigheid.
In dat kader is het niet mogelijk om deze opdracht in te vullen als zelfstandige.
Kandidaatomschrijving
Minimaal één jaar ervaring
als medewerker backoffice burgerzaken bij een gemeente;Minimaal drie jaar ervaring
als medewerker op het gebied van burgerzaken bij een gemeente;Afgeronde mbo opleiding;
In het bezit van het certificaat
B5 Nederlandse rechtsfeiten in de BRP;Recente ervaring
op het gebied van BRP (niet ouder dan drie jaar);Beschikbaar per
1 juli.Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.
Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.