Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Bestuurssecretaresse – Wijk bij Duurstede

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Wijk bij Duurstede
Uren
24 - 32 uur
Startdatum
12 mei 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.

Opdracht
Als Management Assistent/Bestuursecretaresse zorg je ervoor dat alles soepel verloopt en je laat je niet gek maken door de complexe puzzel die wij agendabeheer noemen. Je bent proactief en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je bent een pietje precies, maar ook in staat om je voelsprieten op het juiste moment uit te steken. En dan ben je ook nog een prettige collega met wie het goed samenwerken is! Door dit alles ben jij goed in staat om ons college van burgemeester en wethouders en de gemeentesecretaris écht te ontzorgen.

Je hebt een afwisselende functie en geen dag is hetzelfde voor jou. Dagelijks verricht je allerlei secretariële en organisatorische ondersteunende werkzaamheden voor het college en de gemeentesecretaris en daarnaast ondersteun je regelmatig de medewerkers van Kabinetszaken.

Een greep uit jouw afwisselende takenpakket:

  • Proactief beheren en bewaken van de agenda’s van de burgemeester, wethouders en de gemeentesecretaris/directeur;
  • Meelezen in de mailboxen van het college voor optimale ondersteuning en proactieve agendaplanning;
  • Voorbereiden van de wekelijkse collegevergaderingen in nauwe samenwerking met de directiesecretaris en de gemeentesecretaris en
  • Beheren van de gezamenlijke mailbox en informatie en acties uitzetten naar het college of collega’s.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Management Assistent en/of Bestuurssecretaresse bij een gemeente
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van (directie)secretaresse / management assistent
     

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Secretaris Informatiepunt Leefomgeving

Rijswijk
32 uur
HBO
01 juli 2025

Secretaris -Secretaris IPLO-werkzaamheden

Rijswijk
32 uur
HBO
10 juli 2025

Secretaris-Officemanager Beheer, Realisatie en Onderhoud Trambedrijf

Utrecht
24 - 28 uur
MBO/HBO
14 juli 2025