Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Administratief medewerker (Team Werk en Participatie) – Hilversum

Opleidingsniveau
MBO/HBO
Locatie
Hilversum
Uren
12 uur
Startdatum
06 januari 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Als Administratief Medewerker bij het team Werk en Participatie ondersteun je samen met vier andere administratief medewerkers de klantmanagers bij hun werkzaamheden. Je bent een belangrijke schakel in het soepel laten verlopen van administratieve processen binnen het team.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Zelfstandig afhandelen van aanvragen, zoals premies voor vrijwilligerswerk en tegemoetkomingen kinderopvang.
  • Opstellen van rapportages en beschikkingen voor bovengenoemde aanvragen.
  • Ondersteunen van klantmanagers bij administratieve werkzaamheden, zoals het verwerken en registreren van reiskosten en facturen.
  • Contact onderhouden met inwoners in het kader van jouw werkzaamheden.
  • Fiatteren van afgeronde werkprocessen.
  • Inplannen van afspraken voor klantmanagers en versturen van uitnodigingsbrieven.
  • Telefonische bereikbaarheid tijdens kantooruren.

Met jouw nauwkeurige en servicegerichte aanpak draag je bij aan een efficiënte ondersteuning van het team en een goede dienstverlening aan inwoners.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

Let op! Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers.

  • Je hebt een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4.
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker.
  • Je hebt aantoonbare kennis van de Participatiewet.
  • Je hebt aantoonbare kennis van de gemeentelijke wet- en regelgeving.
  • Je bent bereid om 2 dagen fysiek op kantoor aanwezig te zijn.
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kunt zelfstandig werken in een dynamische werkomgeving.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Binnendienst medewerker BBA

Delft
32 uur
MBO/HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Administratief ondersteuner Sociaal Domein

Meppel
32 uur
MBO
21 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Medewerker Leerlingenvervoer

Buitenpost
20 - 24 uur
MBO
01 augustus 2025

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Binnendienst medewerker BBA

Delft
32 uur
MBO/HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Administratief ondersteuner Sociaal Domein

Meppel
32 uur
MBO
21 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Medewerker Leerlingenvervoer

Buitenpost
20 - 24 uur
MBO
01 augustus 2025