Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Programmacoördinator (P&O) – Amsterdam

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Amsterdam
Uren
8 uur
Startdatum
02 december 2024
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Als Programmacoördinator Leiderschapsontwikkeling bij de gemeente Amsterdam ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie van het leiderschapsprogramma binnen de directie Maatschappelijke Voorzieningen (MV), in samenwerking met het accountteam Sociaal van de Amsterdamse School. Dit programma richt zich op het versterken van leiderschapscompetenties van zes deelnemers en legt nadruk op thema’s als de veranderende rol van de overheid, opgavegericht werken, verandermanagement, inclusie en diversiteit, en visie op leiderschap. Dit zijn jouw verantwoordelijkheden per fase:

Fase 1: Ontwerp Ondersteuning (Q4-2024)

  • Bijdragen aan het definitieve ontwerp van het leiderschapsprogramma.
  • In samenspraak met betrokkenen de thematische en inhoudelijke opzet helpen vastleggen.

Fase 2: Initiatie en Planning (Q1-2025)

  • Opstellen van de planning en coördinatie van het programma, vastleggen van doelen, thema’s en inspiratiesessies.
  • Bepalen van benodigde middelen, budget en risico’s in overleg met het accountteam en de interne opdrachtgever.
  • Leverresultaat: Een gedetailleerd plan met mijlpalen, deadlines en communicatieafspraken met stakeholders.

Fase 3: Uitvoering van het Programma (Q2-2025)

  • Implementeren van het programma volgens het ontwerp, coördineren en voeren van leergesprekken, en begeleiden van deelnemers.
  • Stakeholdermanagement en tussentijdse evaluaties uitvoeren; vaststellen van persoonlijke leerdoelen per thema en faciliteren van leerexperimenten.
  • Leverresultaat: Tijdsgebonden planning voor leergesprekken, reflecteren op ervaringen en meetbare leerresultaten per gesprek vastleggen.

Fase 4: Evaluatie en Aanbevelingen (Q3-2025)

  • Tussentijds en achteraf evalueren van het programma, feedback verzamelen van deelnemers en stakeholders.
  • Leverresultaat: Aanbevelingen en verslaglegging van behaalde resultaten en verbeterpunten om de effectiviteit van toekomstige programma’s te waarborgen.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een hbo/wo werk- en denkniveau;
  • Je beschikt minimaal over 10 jaar aantoonbare ervaring en uitgebreide kennis op het gebied van leiderschapsontwikkeling, waarmee hij of zij organisaties helpt bij het versterken van leiderschapscapaciteiten en het realiseren van strategische doelen;
  • Je beschikt minimaal over 10 jaar expertise in leer-en ontwikkelmethodes, met een sterke focus op coaching en mentoring om individuen en teams te begeleiden in hun persoonlijke en professionele groei;
  • Je beschikt over sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden op directieniveau en heeft ervaring met het realiseren van effectieve relaties en effectief stakeholdermanagement.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Implementatiemanager P&O

Gelderland
32 uur
WO
09 juni 2025
Reageer alleen vandaag nog!

HR Sourcer

The Hague
36 uur
HBO
11 juni 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Interim Recruiter

The Hague
36 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!