Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Manager Personeel & Organisatie (P&O) – Zeist

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Zeist
Uren
32 uur
Startdatum
18 november 2024
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Als Manager P&O bij de gemeente Zeist maak je deel uit van het Management Team (MT) en fungeer je als een verbinder tussen gemeentesecretaris, directie en de burgemeester als portefeuillehouder. Samen met het deel-MT, bestaande uit de gemeentesecretaris, manager Communicatie, concern controller en strategisch adviseur van de burgemeester, geef je richting aan organisatieontwikkeling en HR-strategieën.

Het team P&O bevindt zich in een fase van doorontwikkeling, waarin business partnerschap, professionalisering en versterkte samenwerking centraal staan. Deze functie biedt de kans om HR-strategie te combineren met organisatieontwikkeling en inspirerend leiderschap te tonen in een omgeving gericht op vertrouwen, nabijheid en eigen verantwoordelijkheid. 

  • Organisatie- en leiderschapsontwikkeling:
    Je maakt deel uit van het DT+, waar je de portefeuille organisatieontwikkeling vertegenwoordigt. Dit omvat onderwerpen als leiderschap, organisatie-inrichting, en strategische stuurinformatie, evenals themaÂ’s als AI en de impact op de organisatie.
  • Doorontwikkeling van het team P&O:
    Je ondersteunt het team in haar groei en doorontwikkeling, mede in het licht van de uitbreiding van HR-diensten voor de circa 100 medewerkers uit het Sociaal Domein en de toevoeging van corporate recruitment expertise. Je begeleidt de beweging naar een business partnerschap binnen het team en stimuleert digitalisering en procesautomatisering.
  • HR-strategie en jaarplan:
    Je stuurt op de implementatie van de HR-strategie en het jaarplan, waarbij de themaÂ’s Bevlogen en Vitale Organisatie, Vinden, Binden en Behouden, Leren & Ontwikkelen, en HR in Control centraal staan. Je bent opdrachtgever van projecten binnen deze themaÂ’s en werkt samen met interne communicatie aan de heldere positionering van de HR-strategie in de organisatie.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.
  • Je hebt minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op senior niveau in het HR-vak.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar in een leidinggevende en/of coördinerende rol met verantwoordelijkheid voor organisatiebreed HR-beleid.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar bij een overheidsorganisatie.
  • Je bent analytisch, omgevingsbewust, flexibel, oplossings- en resultaatgericht, stressbestendig en creatief.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Corporate recruiter Sociaal Domein

Ede
24 - 30 uur
HBO/WO
01 september 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Coördinator HR

Pijnacker-Nootdorp
27 - 30 uur
HBO
05 juli 2025
Nog 2 dagen om te reageren!

Projectleider E-HRM/Youforce

Hengelo
24 uur
HBO
01 juli 2025
Nog 3 dagen om te reageren!

HR Consulent

De Bilt
8 uur
MBO/HBO
15 juli 2025
Nog 3 dagen om te reageren!

Medewerker P&O Advies

Arnhem
32 uur
MBO
07 juli 2025

Coördinator HR-administratie

Weert
20 uur
HBO
01 juli 2025