Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Als Medewerker Burgerzaken Frontoffice bij de gemeente Buren ben je verantwoordelijk voor het verwerken van aanvragen op het gebied van burgerzaken. Denk hierbij aan reisdocumenten, rijbewijzen, VOG’s, geboorteaangiften, uittreksels en verhuizingen die door inwoners van de gemeente Buren worden ingediend. Je werkt achter de balie, waar inwoners bij je langs komen om hun aanvraag in te dienen. Wanneer je niet achter de balie werkzaam bent, verwerk je online aanvragen of beantwoord je telefoontjes met betrekking tot publiekszaken.
Daarnaast houd jij je bezig met het verwerken van aanvragen voor onder meer gehandicaptenparkeerkaarten, de verhuur van openbare ruimten en werkzaamheden rondom de begraafplaatsadministratie. Ook verwerk je vergunningsaanvragen en maak je akten voor de burgerlijke stand op. Je werkt met meerdere collega’s in team Burgerzaken, met wie je geregeld overleg hebt en aan wie je indien nodig hulp kunt vragen.
Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.