Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Teammanager Bedrijfsondersteuning- Interne Dienstverlening – Hilversum

Opleidingsniveau
HBO/WO
Locatie
Hilversum
Uren
28 - 32 uur
Startdatum
17 april 2023
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

We zoeken voor de gemeente Hilversum een Teammanager Bedrijfsondersteuning- Interne Dienstverlening.

Het team Bedrijfsondersteuning is een van de 6 teams binnen de afdeling Interne Dienstverlening en is onderverdeeld in twee clusters zijnde het cluster Bestuurssecretariaat en het cluster Managementassistente

Specifieke taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Proceseigenaar zijn van de processen Bestuurssecretariaat en managementondersteuning;
  • Dagelijkse leidinggeven (personeelszaken, financiën en werkverdeling) in het beheer van het team Bedrijfsondersteuning;
  • Definiëren, aanpassen en sturing geven aan de dienstverlening van het team;
  • Opstellen en sturing geven aan het teamplan 2023 en hieronder genoemde veranderopgave;
  • Collectieve sturing geven aan de concern – en afdelingsdoelen vanuit een leuk en dynamisch MT interne Dienstverlening (7 personen en 2 adviseurs).

De bestaande diensten en werkverdeling door het cluster Managementassistente aan managers moet onder aansturing van de teammanager Bedrijfsondersteuning herijkt en verandert worden.

Daarnaast is van uit concerndoelen de noodzaak om het ketenproces en taken voor gehele ondersteuning aan College te verbeteren zodat er een integraal en logische verbonden bestuurlijke ondersteuningsproces is. De teammanager bedrijfsondersteuning zal namens het cluster Bestuur- en directiesecretariaat hierin input en mede verandering geven.

Je geeft als Teammanager Bedrijfsondersteuning geeft dus sturing aan de onderstaande verandering:

  • Dagelijks beheer voor een passende bezetting, werkdruk en ziekteverzuim en het creëren van samenwerking in het team;
  • Uitvraag- denk en inrichting van voor een toekomstbestendige taakuitvoering van het cluster Managementassistente met een nieuwe dienstpakket, werkwijze, formatie en urenverdeling;
  • (mede) Adviseren over verbeteren van het gehele proces –en dienstenpakket voor de College ondersteuning en daarin de rol van het cluster Bestuurssecretariaat;
  • Versterking van (digitale) skills en kennis van het team.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent minimaal in het bezit van een afgeronde HBO opleiding;
  • Je beschikt minimaal over 3 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider/manager van een groep van 20-25 fte binnen een gemeentelijke organisatie.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Klantmanager Inkomen

Oisterwijk
36 uur
HBO
15 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Teamleider a.i

Franeker/menaam
32 - 40 uur
HBO/WO
04 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Integraal beheeradviseur en financieel specialist

Altena
20 uur
WO
14 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Klantmanager Inkomen

Oisterwijk
36 uur
HBO
15 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Teamleider a.i

Franeker/menaam
32 - 40 uur
HBO/WO
04 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Integraal beheeradviseur en financieel specialist

Altena
20 uur
WO
14 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!