Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Klantmanager Werk – Oldenzaal

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Oldenzaal
Uren
24 uur
Startdatum
20 maart 2023
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

We zoeken voor de gemeente Oldenzaal een Klantmanager Werk. 

Je hebt een uitgebreide functie met diverse werkzaamheden/verantwoordelijkheden zoals:

  • Beheer en verantwoording eigen caseload
  • Individuele gesprekken voeren met cliënten met als doel het vinden van een passende werkplek, waarbij maatwerk wordt geleverd
  • Het voeren van een intakegesprek met de cliënt samen met de inkomensconsulent en een poortwachtersfunctie (werk gaat boven uitkering) toepassen
  • Een brede diagnose vaststellen van cliënt op diverse leefgebieden (werk, inkomen, zorg en jeugd enz.)
  • Het opstellen van een plan van aanpak, waarbij een traject wordt ingezet gericht op het vergroten van de arbeidskansen
  • Verantwoordelijk voor het leggen en onderhouden van contacten met cliënten, werkgevers, het werkgeversteam vanuit de gemeente, arbeidsdeskundige, externe partijen en betrokken hulpverleners
  • Het opstellen van rapportages, beschikkingen en het verrichten van diverse administratieve handelingen in verschillende systemen
  • Samen met het werkgeversteam vanuit de gemeente op zoek gaan naar een passende werkplek voor cliënten. Dit geldt ook voor cliënten met een verminderde loonwaarde.
  • Integraal samenwerken met team WMO en Jeugd om één plan te kunnen uitvoeren
  • Werkplekken van cliënten bezoeken om inzicht te krijgen in het functioneren van cliënt. Evaluatiegesprekken voeren en de uitkomsten hiervan meenemen in de vervolgontwikkeling van cliënt.
  • Overleggen bijwonen en een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de eigen werkzaamheden.
  • Deelname aan tijdelijke projecten
  • Deelname aan MDO (multidisciplinair overleg)
  • Ondersteunen bij bezwaar & beroep
  • Uitvoeren loonkostensubsidieregeling en nieuw beschut. Klantmanager is de spil in het hele traject van de loonkostensubsidietraject van aanvraag tot en met toekenning en begeleiding van zowel cliënt als werkgever. Ook de samenwerking met de arbeidsdeskundige vormt hierbij een belangrijk onderdeel.
  • Wanneer een cliënt ziek uit dienst treedt bij een dienstverband voor onbepaalde tijd, is klantmanager verantwoordelijk voor de uitvoering van de Wet Verbetering Poortwachter.
  • Beoordelen en opleggen van een maatregel. Hierbij moet klantmanager een onafhankelijke weging maken en de zienswijze van de cliënt en eventueel derde partij hierin meenemen.
  • Regiefunctie ten aanzien van de caseload en lopende trajecten en plaatsingen. De regiefunctie betekent ook eindverantwoordelijkheid voor beslissingen/problemen ten aanzien van een lopend traject of plaatsing.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over kennis van sociale zekerheid;
  • Je beschikt over kennis en inzicht op het gebied van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt;
  • Je beschikt over relevante kennis van mogelijkheden en beperkingen van mensen.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Senior Consulent Zorgregistratie

Utrecht
32 uur
HBO
28 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Jurist gebiedsontwikkeling

Sint-Michielsgestel
16 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider (AH)

Nieuwerkerk aan den IJssel
16 uur
HBO
11 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!