Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Teamleider Zorg & Inkomen – Nijmegen

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Nijmegen
Uren
32 - 40 uur
Startdatum
01 januari 2023
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

De gemeente Nijmegen is op zoek naar ondersteuning in de functie van Teamleider Zorg & Inkomen.

Je zal in deze functie te werk gaan met de volgende werkzaamheden/verantwoordelijkheden: 

  • Je geeft leiding aan je team en maakt als teamleider deel uit van het bureau-MT. Je bent integraal verantwoordelijk voor het aansturen van je team wat betreft inhoud en dagelijkse praktijk. Je levert input voor het te ontwikkelen beleid(vakgebied) en stemt dit af. Hierbij is jouw aandacht vooral gericht op de uitvoering;
  • Jij prioriteert de werkzaamheden en zorgt voor capaciteitsmanagement ( de juiste persoon op de juiste plaats). Je stuurt op vak- en competentieontwikkeling van het team en die van medewerkers, zodat zij continu in staat zijn om het werk te kunnen blijven uitvoeren binnen de visie op de dienstverlening van Mens als Middelpunt. Je maakt prestatieafspraken met medewerkers en begeleidt hen op alle personele aangelegenheden. Zoals “gesprekken die werken”, waaronder onderwerpen als loopbaanbegeleiding, functioneren, beoordeling en coaching worden besproken.
  • Je monitort de productie en stuurt aan op kwaliteit, kwantiteit en tijdigheid;
  • Je  bent verantwoordelijk voor de bureau specifieke financiën;
  • Je zorgt, samen met de Manager Zorg & Inkomen van het bureau en jouw collega-teamleiders, voor een effectieve en efficiënte inrichting van het bureau, waarin verantwoordelijkheden laag zijn belegd en er goede verbindingen zijn met andere bureaus. De doelstellingen worden samen bereikt!
  • Je helpt medewerkers zichzelf professioneel te ontwikkelen. Je bent voor hun een fijne, betrouwbare en integere leidinggevende. Daarnaast zorg je ervoor dat je voor elke medewerker een ideale  sparringpartner bent voor de aanpak of uitvoering van de werkzaamheden, opdat zij optimaal kunnen renderen (zonder dat je het werk overneemt). Je biedt daarnaast veiligheid en inspiratie aan je team;
  • Je draagt de visie Mens als Middelpunt uit, steunt je medewerkers bij maatwerk en creatieve out-of-the-box-oplossingen.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo- niveau;
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar recente ervaring (sinds 2018) in de rol van integraal manager/teamleider;
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar recente ervaring (sinds 2018) bij een 100.000+ gemeente of aan gemeenten gelieerde werkorganisatie.
     

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Senior Vastgoedmanager

Noord-Holland
24 uur
HBO/WO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Adviseur mobiliteit/Plantoetser Fysieke Leefomgeving

Velsen
36 uur
HBO/WO
16 juni 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectmanager Vastgoed

Rotterdam
40 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!