Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Kantoorregisseur – Utrecht

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Utrecht
Uren
36 uur
Startdatum
11 april 2022
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Toeslagen heeft de opgave om jaarlijks voor meer dan vijf miljoen huishoudens meer dan zeven miljoen toeslagen rechtmatig, tijdig en juist toe te kennen en uit te keren. De afgelopen jaar is heel helder geworden dat er grote problemen zijn ontstaan bij de toeslagen voor de kinderopvang. Hierdoor zijn veel ouders getroffen.
Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat er sprake is van een combinatie van:
• een harde regelgeving met een sterk ‘alles of niets’ karakter waardoor vele ouders in de problemen zijn gebracht,
• een grote maatschappelijke en politieke druk om fraude te bestrijden,
• het niet hanteren van de menselijke maat in de uitvoering en institutionele vooringenomenheid bij onder meer de aanpak van fraudebestrijding.

De komende periode staat in het teken van het herstellen van het geschonden vertrouwen van de burger, het herstellen en mogelijk compenseren van burgers die getroffen zijn. Het beoordelen, herstellen en compenseren wordt uitgevoerd door, de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen (UHT), die hiervoor speciaal wordt ingericht. Daarnaast zijn er drie Commissies in het leven geroepen om de hersteloperatie succesvol te ondersteunen. De Bezwaar Advies Commissie (BAC) speelt hierbinnen een belangrijke rol.

• Verbinden van meerdere bedrijfsvoering processen voor de operatie binnen UHT (door bijvoorbeeld het opstellen en monitoren van werkvoorraden)
• Realiseren van integrale bedrijfsvoering producten voor de operatie binnen UHT (zoals integrale rapportages)
• De workflow inrichten en onderhouden
• Afstemmen met Informatievoorziening (IV) voor aanpassingen, en meekijken naar de technische en praktische haalbaarheid bij nieuwe features
• Werk toebedelen aan de productieteams inclusief juiste prioritering a.d.h.v. de productieplanning
• Knelpunten in productie tijdig signaleren en helpen op te lossen
• De voortgang monitoren en teamleiders advies geven en ondersteunen.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van Bedrijfs- of bestuurskunde;
  • Je hebt aantoonbare ruime ervaring binnen een grote dynamische organisatie / project organisatie / crisisorganisatie;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een omgeving waar dienstverlening aan de klant centraal staat;
  • Je hebt een opleiding afgerond in de richting van Bedrijfs- of bestuurskunde;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring bij de (rijks) overheid;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met analyseren van data en werken met processen.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

No data was found