Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Deze functie Junior Klantmanager Hulpmiddelen en voorzieningen is een onderdeel van het uitvoeringsteam van de keten Maatschappelijke Ondersteuning die o.a. zorgt voor de toegang tot de Wmo (maatwerk)voorzieningen.
Binnen het uitvoeringsteam onderscheiden we klantmanagers met 3 verschillende aandachtsgebieden, namelijk beschermd wonen, begeleiding/dagbesteding en hulpmiddelen/voorzieningen.
Je neemt een nieuwe melding of heronderzoek in behandeling en voert daarvoor gesprekken met inwoners van Breda die beperkingen ondervinden ervaren op één of meerdere levensdomeinen. Daarbij werk je samen met collegas zowel intern als met partijen uit het voorliggend veld (bijv. maatschappelijk werk) en aanbieders van Wmo zorg/hulpmiddelen.
In de zoektocht met de klant naar een passende oplossing voor de ondersteuningsvraag maak je gebruik van je specifieke deskundigheid, creativiteit en je organisatievermogen.
Ook andere problemen kunnen ervaren worden en dienen te worden meegenomen in een totaalplan.
Je maakt afspraken met de klant en evt. andere partijen over benodigde ondersteuning/voorzieningen. Uiteindelijk stel je vast welke voorziening noodzakelijk is en verstrekt zal worden.
Bij het toekennen van een maatwerkvoorziening stuur je op het proces en monitor je de resultaten.
Dit alles wordt door jou administratief verwerkt in het systeem Suite waarmee je de realisatie van voorzieningen in gang zet en kunt monitoren.
Deze werkzaamheden zijn uitermate geschikt voor een junior, iemand die een basisopleiding Wmo reeds gevolgd heeft en de gewenste vooropleiding heeft afgerond. We hebben helaas flinke achterstanden en dus is het nodig om de mouwen flink op te stropen.
Wij zijn op zoek naar 2 junioren, met een stevige persoonlijkheid, die in staat zijn om situaties goed te doorgronden en met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Je ziet ieder mens als waardevol en benadert mensen met respect en vanuit gelijkwaardigheid.
Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.
Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.
Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.