Deel deze vacature

Medewerker Informatie Inning

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Leiden
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
01 januari 2026
Reageren t/m
11 december 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Voor de afdeling Informatie & Innovatie (I&I) zijn wij op zoek naar een medewerker met bij voorkeur ervaring. In deze functie draag je bij aan de uitvoering van de heffing en invordering van lokale belastingen namens diverse gemeenten.

Arbeidsvoorwaarden

  • Na een uitzendperiode van ongeveer 3 maanden is er de intentie om een vast contract aan te bieden.
  • De functie is ingedeeld in salarisschaal 7 (Cao SGO), waarbij inschaling plaatsvindt op basis van jouw vooropleiding, kennis en ervaring.
  • Je beschikt over een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%.
  • Er worden flexibele werktijden geboden en er is mogelijkheid tot thuiswerken.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-opleiding. Verder zoeken we iemand die: – sterk is in klantcontact, zowel telefonisch als schriftelijk; – affiniteit heeft met financiële administratie of debiteurenbeheer; – communicatief vaardig, zorgvuldig en proactief is
  • Deze opdracht wordt uitgezet in de vorm van een zogenaamde detavast overeenkomst ook wel bekend onder ‘uitgestelde werving selectie’. Inschrijvers bieden de kandidaten aan vanuit een uitzend- of detacheringsovereenkomst; de uitzend-/detacheringsperiode bedraagt ongeveer 3 maanden. Deze opdracht wordt uitgezet als uitzend- of detacheringsopdracht, niet als ZZP opdracht (weergeven/toelichten in de toelichting)

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Ana Rosa Zoest

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 12-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 06 214 614 10.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.