Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Manager Recruitment

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Utrecht
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
28 november 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Manager Recruitment.

Als recruitmentmanager geef je leiding aan een bevlogen team dat zich richt op het aantrekken, laten groeien en behouden van talent voor de stad Utrecht. Je verbindt strategie met uitvoering en bouwt mee aan een toekomstgerichte recruitmentorganisatie. Je bent verantwoordelijk voor het volledige talentvraagstuk, waaronder werving selectie, externe inhuur, employer branding, arbeidsmarktcommunicatie, onboarding en stages. Je werkt proactief samen met de organisatie om te zorgen voor het juiste talent op de juiste plek, met oog voor inclusie en diversiteit.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Leidinggeven aan het team (7 direct reports + 11 medewerkers in de inhuurdesk) met aandacht en vertrouwen, en het verder ontwikkelen van talent binnen het team.
  • Coachend en inspirerend leidinggeven waarbij medewerkers zich gezien en gehoord voelen.
  • Voeren van functioneringsgesprekken en organiseren van passende begeleiding bij verandertrajecten.
  • Casemanager zijn voor langdurig zieke medewerkers.
  • Zorgen voor een optimale teambezetting in kwaliteit en kwantiteit, met scherp oog voor inclusie en diversiteit.
  • Budgetverantwoordelijkheid voor zowel personele als materiële middelen van de afdeling.
  • Zorgen voor een efficiënte en klantvriendelijke dienstverlening en continu verbeteren van processen.
  • Opstellen en doorvertalen van het jaarplan in samenwerking met het team en het MT Mens Organisatie.
  • Fungeren als productowner binnen de scrum-methodiek en aansturen van jaardoelstellingen via sprints.
  • Opdrachtgever zijn van lopende projecten zoals functiewijzigingen, introductie van voorkeursbeleid en evaluatie van verscherpte screening.

Overige informatie

De organisatie streeft naar een inclusieve en diverse werkomgeving, omdat dit bijdraagt aan innovatie, creativiteit en betere samenwerking.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met leidinggeven op het gebied van total talent acquisition (werving en selectie, employer branding, externe inhuur, onboarding)
  • Ruime ervaring binnen een grote, complexe organisatie
  • Minimaal 3 jaar recente ervaring als interim manager, zodat je snel zelfstandig kunt opereren binnen een complexe organisatie
  • Leiderschapsstijl die aansluit bij Duidelijkheid, Resultaatgerichtheid en Aanspreken (DRA)
  • Competenties en vaardigheden: resultaatgericht, scherp op inhoud, coachend, delegerend, omgevingsbewust en communicatief sterk

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Mylene Kempers

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of +31629416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Procesregisseur

Heerde
24 uur
HBO
29 december 2025
Reageer alleen vandaag nog!